Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 7.249,- p/mnd klik hier
2015, 54594 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 7.940,- p/mnd klik hier
2015, 17295 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2015, 22567 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.000,- € 8.250,- p/mnd klik hier
2015, 23164 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2015, 29223 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 8.795,- p/mnd klik hier
2015, 17415 Km
SUZUKI GSX-S 1000
SUZUKI GSX-S 1000
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2016, 47000 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2016, 39336 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 7.900,- p/mnd klik hier
2016, 40500 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2016, 43619 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.150,- p/mnd klik hier
2016, 35700 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2016, 29900 Km
SUZUKI GSX-S 1000 STREET X-TREME
SUZUKI GSX-S 1000 STREET X-TREME
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2016, 35800 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 8.790,- p/mnd klik hier
2016, 17971 Km
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2016, 14973 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2018, 23800 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
SUZUKI GSX-S 1000 F ABS
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2018, 16200 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2019, 32656 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2020, 10295 Km
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
SUZUKI GSX-S 1000 ABS
€ 10.895,- p/mnd klik hier
2020, 15088 Km
Wist u dat: In de motortaal "GoldWing" betekent: De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uitstraling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare,comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (ongunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de motorfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wielen. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbeterd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en is de meest luxueuze toerfiets die te koop is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion