Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2008, 54371 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.795,- p/mnd klik hier
2008, 47784 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2008, 20747 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
2008, 19500 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.690,- p/mnd klik hier
2009, 34500 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2009, 39827 Km
SUZUKI GSX 650 F ABS
SUZUKI GSX 650 F ABS
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2009, 31398 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2011, 5900 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX 650 F ABS
SUZUKI GSX 650 F ABS
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2015, 40715 Km
Een stukje historie: BMW in 2004 - Het eerste model, de K 1200 S uit 2004, perste er al 167 pk uit en vestigde een werelduurrecord. De zeer sterk hellende cilinders zorgden dat het zwaartepunt laag kon blijven, maar er waren ook veel technieken uit de BMW Formule 1 motor overgenomen, waaronder de holle nokkenassen en het speciale smeersysteem. Er kwam een GT versie, maar ook een meer "streetfighter" achtig model, de K 1200 R, die zonder meer "ruig" te noemen was. Met deze nieuwe serie betrad BMW een strijdperk dat het in de jaren dertig verlaten had: de pk-race. In deze periode waren rembekrachtiging, Integral ABS, elektrisch instelbare veersystemen en tractiecontrole deels standaard, deels als optie leverbaar. Het BMW duolever verving op deze serie het telelever systeem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion