Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2006, 28311 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2006, 28311 Km
KAWASAKI VN 900
KAWASAKI VN 900
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2006, 30752 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2007, 18575 Mls
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2007, 22561 Mls
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2007, 41210 Km
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2007, 30891 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2007, 18526 Mls
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2007, 11618 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2008, 40855 Km
KAWASAKI VN 900
KAWASAKI VN 900
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2008, 35293 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2008, 20827 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 3.795,- p/mnd klik hier
2009, 85 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2009, 26200 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 5.790,- € 5.990,- p/mnd klik hier
2010, 19317 Mls
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2010, 34808 Km
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 6.789,- p/mnd klik hier
2010, 8388 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2011, 31606 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2012, 14111 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC SE
KAWASAKI VN 900 CLASSIC SE
€ 6.350,- p/mnd klik hier
2013, 49900 Km
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion