Nieuwsbrief:

YAMAHA  XV 950 - 2014

Garantie: Nee
63021 Km
Wit/zwart
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
yamaha - xv-950
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De motor is afkomstig van de 1e eigenaar.
Alles werkt zoals het hoort werken.
Opties en Accessoires:
10 dagen gratis all risk verzekering, 3 maanden garantie, ABS, Alarmverlichting, eerste eigenaar, gear indicator, Onderhouds historie aanwezig, Originele uitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Domburg Motoren Nieuwkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion