Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 GT+ Y-AMT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
REDLINE
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
yamaha - tracer-9-gt+-y-amt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 5 JAAR

De Yamaha TRACER 9 Y-AMT biedt sportieve prestaties en ultiem touringcomfort, aangedreven door een krachtige CP3-motor en lichtgewicht Deltabox-chassis. Met een premium 7” TFT-display, volledig instelbare vering en schakelbare rijmodi levert deze motorfiets een unieke rijervaring. Het Y-AMT-systeem (Yamaha Automated Manual Transmission) biedt keuze tussen handmatig schakelen (‘MT’) of volledig automatisch schakelen (‘AT’).



Slimme technologieën zoals hellinggevoelige rijhulpsystemen, LED-verlichting en ultralichte SpinForge-wielen zorgen voor een lichte en wendbare rit.

Verkrijgbaar in Redline en Midnight Black. Neem contact op voor beschikbaarheid!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion