Nieuwsbrief:

YAMAHA  TMAX BRONZE MAX ABS - 2014

€ 6.688,- € 6.988,-
34731 Km
Brons
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
yamaha - tmax-bronze-max-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
PROFITEER NU VAN ONZE MEGA ZOMER UITVERKOOP!!! DEZE MOTOR NU VAN €6.988,- VOOR €6.688,- ! WEES ER SNEL BIJ WEG = WEG! NEEM EEN KIJKJE OP ONZE WEBSITE VOOR ALLE TOPDEALS!

In prachtstaat en origineel Nederlands geleverde Yamaha T-MAX 530 Bronze Max ABS. De T-Max is te berijden vanaf een A2 rijbewijs
.

De T-MAX is voorzien van:
  • ABS systeem
  • Sport uitlaat
  • Middenbok standaard
  • Polini luchtfilter
  • Malossi Vario
  • Handvatverwarming
  • Korte kentekenplaathouder
  • Zwarte hendels
  • Smoke ruit
  • USB aansluiting
  • 2 sleutels
De T-MAX is een stoere, sportieve, opvallende motorscooter. Met een krachtige 530 cc brandstofgeïnjecteerde, tweecilindermotor vervaagt de 2014 TMAX de lijnen tussen scooter en motor, wat een unieke mix van opwindende prestaties, uitstekend rijcomfort en ongelofelijk gemak biedt. Wat ook fijn is, is dat de motor te berijden is met een A2 rijbewijs of hoger.

De T-MAX wordt afgeleverd met:
- Onderhoudsbeurt gehad bij de 32.796 km bij de Yamaha Dealer
- 10 dagen gratis verzekering, onder de voorwaarden van zelfverzekerdmotorrijden.nl
- Prijs betreft meeneemprijs zonder garantie. Keuze uit 3 garantiepakketten tegen een kleine meerprijs mogelijk:
3 maanden garantie €195,-
6 maanden garantie €395,-
12 maanden garantie €595,-

De Yamaha komt uit 2014 en heeft 34.731 km gereden. De motor verkeert in nette staat en is te berijden met een A2 rijbewijs. 

De specialiteiten van T.D.K. Exclusive:

- Financiering mogelijk!
- Bezorging mogelijk!
- Inruil mogelijk!
- Géén onverwachte afleverkosten.
- Wij kunnen het voertuig voor u ter plekke tenaamstellen/vrijwaren.
- Bezichtiging, bij serieuze interesse tot koop, op zondag & in de avonduren ook mogelijk!

Bekijk ook onze andere advertenties voor de actuele voorraad van onze auto's, motoren en scooters.

Gelieve een afspraak te maken voor bezichtiging.

Volg ons ook op Instagram
T.D.K. Exclusive

RDW Erkend

Trefwoorden: Yamaha Tmax 530 500 550 xmax 400 560
Opties en Accessoires:
ABS systeem
Sport uitlaat
Middenbok standaard
Polini luchtfilter
Malossi Vario
Handvatverwarming
Korte kentekenplaathouder
Zwarte hendels
Smoke ruit
USB aansluiting
2 sleutels




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
T.D.K. Exclusive
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion