Nieuwsbrief:

YAMAHA  SR 400 - 2018

6924 Km
Grijs
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige luchtgekoelde 1 cillinder van Yamaha.

uit 2018, met injectie.


Geen elektrische start.... Kickstarten dus, lekker old school!
Start wel gemakkelijk dus voor bijna iedereen te doen.

Alle boekjes aanwezig, ook het afgestempelde onderhoudsboekje.
Bij 5500 km nog een onderhoudsbeurt gehad.


Wie wilt weten hoe motorrijden 30, 40 jaar geleden aanvoelde word met deze 1pitter op zijn wenken bediend!
Heel mooi Old school model.
 
Een prachtige motor voor de kleiner wegen, dus in de bobouwde kom en op de 60 wegen komt deze motor het beste tot zijn recht.
Gelukkig maar dat we er daar zoveel van hebben dan!

In zeer nette staat!

oja..... ook geschikt voor het A2 rijbewijs!


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion