Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 Y-AMT - 2024

Garantie: Ja
1630 Km
MIDNIGHT CYAN
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
yamaha - mt-09-y-amt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

De legendarische MT-09 is terug in een nóg slimmere en verfijndere vorm. Deze 2024-versie is uitgerust met het gloednieuwe Y-AMT-systeem (Yamaha Automated Manual Transmission) – een revolutionaire technologie die schakelen makkelijker én sneller maakt. Geen koppelingshendel meer, maar wél volledige controle via flippers of automatische modus.



Belangrijkste kenmerken:



Motorblok: 890cc CP3-driecilinder, vloeistofgekoeld



Vermogen: ca. 119 pk bij 10.000 tpm



Koppel: 93 Nm bij 7.000 tpm



Transmissie: Y-AMT (automatisch of handmatig schakelen met flippers)



Rijklaar gewicht: ca. 193 kg



Zithoogte: 825 mm

Elektronische uitrusting:

6-assige IMU met geavanceerde rijhulpsystemen (cornering ABS, traction control, slide control, wheelie control)





Cruise control



Rijmodi instelbaar (Sport, Street, Rain, Custom)



5” TFT-display met smartphoneconnectiviteit via Yamaha MyRide app



Volledige LED-verlichting




Waarom kiezen voor de MT-09 Y-AMT?



Toekomstgericht schakelsysteem zonder koppeling



Dezelfde rauwe CP3-kracht met extra gebruiksgemak



Wendbaar, licht en explosief in prestaties

Comfort en technologie gecombineerd in een strak Hyper Naked design



Samengevat:


De Yamaha MT-09 Y-AMT 2024 is de perfecte combinatie van brute driecilinderpower, geavanceerde rijhulptechnologie en het gemak van automatisch schakelen. Ideaal voor zowel sportieve rijders als forenzen die het beste van twee werelden willen.

MotorCentrumWest
Al 16 jaar de Yamaha Exclusief dealer voor West Nederland. Altijd de nieuwste Yamaha modellen op voorraad. En keuze uit 50 jonge ocassions met 3 tot 12 maanden garantie. Kom langs in onze Showroom en overtuig Uzelf. Ook voor een financierings advies op maat bent U bij ons aan het juiste adres.
  • In deze aparte tijden van de Coronapandemie maakt MCW het toch mogelijk om met onze gebruikte en de meeste nieuwe motoren te kunnen proefrijden. Na een uitvoerige kennismaking en interesse peiling via email  is het mogelijk dat MCW met de door U gewenste motorfiets naar uw thuis locatie komt zodat U een proefrit kunt maken en de eventuele inruil motorfiets getaxeerd kan worden. Dit alles natuurlijk binnen de richtlijnen van het RIVM.
    Meer weten? Neem gerust contact op! 

Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Centrum West
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion