Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER EXPLORER - 2012

Garantie: Ja
92368 Km
Zwart metallic
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
triumph - tiger-explorer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Goede degelijke motor met prima rijeigenschappen en fijne zitpositie. Hij lijkt zwaar, maar de balans is uitstekend. Het alternatief voor een Bmw.
Een 3 cilinder loopt soepeler als een boxermotor. Voorzien van abs, cardan, bagagerek, voorvorkbeschermers, verstelbare hevels en windscherm. Inclusief All-In afleverbeurt, op naam zetten en 2 maanden garantie.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
ABS, Bagagerek, hendels, andere, Middenbok, Originele uitlaat, Voorvorkbeschermers, Windscherm, Voorzien van abs, cardan, bagagerek, voorvorkbeschermers, verstelbare hevels en windscherm. Inclusief All-In afleverbeurt, op naam zetten en 2 maanden garantie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion