Nieuwsbrief:

APRILIA  SR GT 200 - 2022

Garantie: Ja
14600 Km
Street Grey / Matt Black
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden,

Aprilia SR 200 GT # Bouwjaar: 2022 # Kilometerstand: 14.600 # Kleur: Street Grey / Matt Black # 

De SR 200 GT is in Zeer Goede Staat! Geen beschadigingen of krassen op te zien. Hij ziet er gewoon als Nieuw Uit! Enkel met goed weer bereden en binnen gestald gestaan. Dit betreft een originele Nederlandse motor scooter. Voordat de motor op internet kwam heeft hij nog een onderhouds beurt gekregen, hierbij is hij voorzien van nieuwe olie en olie filter, rem olie voor + achter ververst, luchtfilter gereinigt en een keer netjes na gekeken. Eind vorig jaar is de complete achter aandrijving gecontroleerd en de rollen en veer vervangen. De Michelin City Grip 2 zijn vorig jaar vernieuwd en net 2000km oud, dus als nieuw! De remmerij is in perfecte staat. Kortom opstappen en rijden zonder bij komende onkosten,

De Aprilia is voorzien van een Prachtige set YSS G-Top Line instelbare schokbrekers (twv 699 euro). Met deze schokbrekers krijgt je SR 200 meer comfort, licht hij een stuk beter op de weg en is hij een stuk stabieler in de bochten. De originele schokbrekers staan bekend om 'fiets pompen' als achter schokbrekers, en dat is met deze set YSS Schokbrekers verholpen. Verder is de motorscooter voorzien van Zwarte instelbare rem hendels, Quad lock telefoon houder en een Mooie Wielstriping. Fabriek af is hij voorzien van ABS, Led Verlichting, Start Stop systeem (is uitzetbaar) en onder het zadel is natuurlijk genoeg opbergruimte. Dus gewoon een Hele Mooie opgebouwde SR 200 GT! De motorscooter is ook te berijden met het A2 / 35KW rijbewijs! De Aprilia heeft een Prachtige Agressieve Sportieve Styling, voor een motor scooter ziet hij er echt Zeer Strak uit! Hij is zeer strak afgewerkt, opgebouwd met goede onderdelen en mooi spuitwerk. Dankzij de fijne zit en het laaggeplaatste stuur voel je jezelf al snel vertrouwd met de scooter. In de bochten is het ook fijn dat er door de hoge middentunnel wat houvast zit tussen de onderbenen, dus al met al een zeer wendbare motorscooter. De SR 200 GT is echt een idiale motorscooter waar je mee kunt touren maar ook sportief mee kunt rijden, Met de 17 PK heeft de motor meer als genoeg vermogen om heerlijk mee te toeren / te sturen!

Zie foto's!
Voor vragen kunt u me bellen of mailen,

Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk.

Geen aflever kosten! Financiering is mogelijk
Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Dekker Motorsport Hapert
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion