Nieuwsbrief:

SUZUKI  RM-Z 250 - 2025

Garantie: Nee
1 Uur
Geel
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop aangeboden:
Suzuki RM-Z 250 – modeljaar 2025, met slechts 0,5 uur op de teller.
De motor is in absolute nieuwstaat, technisch 100%, en slechts ingereden. Dé kans om een vrijwel nieuwe crossmotor te kopen tegen een flink lagere prijs dan nieuw.


Staat & gebruik:
  •  0,5 uur gereden

  •  Nieuwprijs: €7999

  •  Actieprijs: €6950

  •  Marge Motor
     

 Over de Suzuki RM-Z 250 (2025):
  •  250cc viertakt blok met krachtige vermogensafgifte

  •  KYB vering (volledig instelbaar) voor en achter

  •  Aluminium twin-spar frame – stijf & licht

  •  S-HAC Launch Control-systeem – snellere starts

  •  Brandstofinjectie voor directe gasrespons

  •  Messcherp bochtenwerk en makkelijk te rijden

  •  Uitstekende balans tussen prestaties en betrouwbaarheid


  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1981 - De Yamaha Virago was Yamaha's eerste V-twin cruiser motorfiets, en een van de eerste in massa geproduceerde motorfietsen met een mono-shock achtervering. De fiets werd vernieuwd in 1984. In dat jaar zorgde Harley-Davidson ervoor, bang voor de intrede in de Amerikaanse markt van de Virago en andere nieuwe Japanse cruiser-stijl motorfietsen, dat het importtarief op ingevoerde motorfietsen met meer dan 700 cc in Amerika werd verhoogd. Yamaha omzeilde dat door het 750 cc motornlok te vervangen door een 699 cc versie, terwijl de 920 cc motor werd opgeschroefd tot 1000 cc, en later 1100 cc.
© 2000 - 2025 Motoroccasion