Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSR 600 - 2010

Garantie: Ja
12693 Km
Zilver
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki GSR 600 NL motorfiets! 
4.495,- of vraag vrijblijvend financiering aan !

Opties en Accessoires:
• bj. 2010
• 12.693 KM  
• Sport uitlaat 
• Nieuwe set banden 
• NL motorfiets 
• Boekjes compleet 
• Sleutels compleet 
• Incl. volledige service beurt
• Inclusief garantie!
• Financiering op maat
• 5 dagen Allrisk verzekering ( op aanvraag bij de koop )
  •  

     



    Veel enthousiasme en passie! Dat is VBM Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim zeventien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
    Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 5 dagen all risk verzekering. 

    Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, of tijdens openingstijden.

    Donderdag 10:00 / 17:00
    Vrijdag        10:00 / 17:00
    Zaterdag     10:00 / 15:00 

    Daarnaast werken wij op afspraak. 

    VBM Verbeek Motoren Oirschot

    Telefoon / Whatsapp 0031622042482 

    Instagram / Facebook @VBMmotoren 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
VBM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1947 - Johnny Spiegelhof wint de Daytona 200 aan boord van een Sport Scout. De Eerste Daytona 200 wordt gehouden op nieuw strand/stratencircuit en gewonnen door de Indian renner Floyd Emde op een 648 Scout. Na de oorlog worstelt Indian met de herintreding op de publieke markt. De verkoop van de Chief daalde gedurende een jaar en wordt opnieuw geļntroduceerd in 1951 als een machtig 80-cubic-inch model maar de verkoop blijft dalen en Indian wordt gedwongen om de productie in 1953 te stoppen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion