Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

SUZUKI  GS 850 - 1979

62948 Km
Rood
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige motor van 43 jaar oud!

# belastingvrij!
# oldtimerverzekering!

# word alleen maar meer waard!

Rijd nog steeds erg goed.
Zo goed als origineel.

Ziet er echt nog netjes uit maar met wat extra aandacht kan hij nog veel mooier worden!

Een echte klassieker.

Origineel al voorzien van een gear indicator / gear position.
En het werkt nog goed ook!
 


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion