Nieuwsbrief:

SUZUKI  BANDIT 1250 SA - 2007

47112 Km
N.v.t.
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
suzuki - bandit-1250-sa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Suzuki Bandit 1250 – 2007 | 47.112 km | ABS | BOS demper

 

Op zoek naar kracht, comfort en een heerlijke sound?



Deze Suzuki Bandit 1250 uit 2007 is een échte allrounder met fijne extra’s!

 

Bouwjaar: 2007
Kilometerstand: 47.112 km
ABS voor extra veiligheid
BOS sportdemper met uitneembare DB-killer – sportieve sound én keurig demontabel
MRA windscherm voor extra comfort bij hogere snelheden
Voorzien van valdoppen

 

Vraagprijs: € 3.999,-



Inruil en financiering mogelijk

 

Kom langs in onze showroom inDamwâld of neem contact op!



0511-233032 | info@defriesemotorfiets.nl



  • Waarom kopen bij De Friese Motorfiets?

    Ruime showroom met diverse occasions op voorraad
    Betaalbare motoren mét garantie

     


    De koffie staat altijd klaar!


    Afstand geen probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

     

    Openingstijden:

    Ma: Gesloten
    Di: 13:00-17:30
    Wo: 9.00 - 17.30
    Do: 9.00 - 17.30
    Vr: 9.00 - 17.30
    Za: 9.00 - 15.00

     

    De Friese Motorfiets

    Conradi Veenlandstraat 102,
    9104 LA Damwald
    Tel: +31(0)511-233032
    Email: info@defriesemotorfiets.nl
    Website: www.defriesemotorfiets.nl
     

    Volg ons op Facebook voor de laatste occasions en updates!
    Facebook - De Friese Motorfiets






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion