Wij zijn dé Suzuki dealer van Nederland en trots om een breed assortiment aan nieuwe Suzuki modellen te presenteren in onze showroom. Maak een proefrit en ervaar zelf de kwaliteit en rijcomfort van Suzuki!
Recent zijn wij ook officieel dealer van Royal Enfield en QJMOTOR, waardoor we ons aanbod verder hebben kunnen diversifiëren. Naast nieuwe motoren hebben we ook een ruime voorraad occasions van zowel Suzuki als andere merken.
Bij Hoegee Suzuki Center vindt u niet alleen motoren, maar ook een uitgebreide selectie kleding en accessoires. Onze moderne werkplaats is uitgerust met een testbank, zodat we uw motorfiets kunnen controleren en afstellen voor optimaal rijgenot. Als Yoshimura importeur bieden wij alle benodigde producten voor uw motor, van slip-on dempers tot hoogwaardige tuning.
Kom gerust een keer langs in onze showroom in Afferden. De koffie staat voor u klaar!
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op via telefoon: 0487-514552, of stuur een e-mail naar info@hoegeesuzukicenter.nl.
Bezoek ook onze website: www.hoegeesuzukicenter.nl en volg ons op Facebook: facebook.com/HoegeeSuzukiCenter.
Tot ziens!Opties en Accessoires: Fabrieksgarantie
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor
lucht-/oliegekoelde parrallel twin
Boring x slag
mm x mm
Cilinder inhoud
648 cc
Comp. verhouding
9,5:1
Kleppen
Brandstof toevoer
Elektronische multipoint-brandstofinjectie met SAI.
Ontsteking
Electronisch
Vermogen
47 pk / kW bij 4250 tpm
Max. koppel
52 Nm bij 5250 tpm
Koppeling
Natte platenkoppeling, handbediend
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
12.5 liter
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
ALS stalen trellis frame
Vering voor
Showa 41 mm upside down-voorvork met instelbare voorspanning, uitgaande demping en compressiedemping, veerweg 140 mm
Vering achter
Twin gas geladen schokdempers
Remmen voor
Dubbele, zwevende remschijf van 320 mm, Brembo radiale monoblock-remklauwen met 4 zuigers. Uitschakelbaar ABS
Remmen achter
Enkele 250 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger
Voorband
100/90 - 18
Achterband
130/70/18
Wielbasis
Lengte
2122 mm
Breedte
744 mm
Hoogte
1024 mm
Zithoogte
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Beschrijving
De Super Meteor 650 is een typische cruiser en combineert overzichtelijke bedieningsmechanismen en instrumenten met een ontspannen ergonomie voor de rijder; een geweldige stabiliteit op de snelweg en prikkelend plezier op kronkelende wegen, waar hij behendig van richting verandert. De flexibele, supersoepele motor heeft veel koppel en zijn coole retro-styling is doordrenkt met duidelijk herkenbaar Royal Enfield DNA.
Dealerschappen:
KYMCO, NIMOTO, SUZUKI
Suzuki is hèt motorsportmerk bij uitstek! Met een enorme passie voor de motorsport is Suzuki uiterst gedreven tot vernieuwing en innovatie om altijd de beste prestaties te leveren en de lat nog hoger te leggen. Voor wie nog meer eisen stelt aan zijn motor biedt Suzuki nu ′Suzuki Performance′. Afhankelijk van de individuele wensen kan een passend pakket aan hoogwaardige tunings- en veringscomponenten worden samengesteld, dat voldoet aan de hoogste Suzuki kwaliteitseisen en bovendien binnen de Suzuki garantievoorwaarden valt.
Dankzij de aantrekkelijke pakketten is er voor ieder budget een passende oplossing! Naast de Performance en Suspension pakketen op deze website kunnen we uiteraard ook een pakketvoorstel op maat maken dat voldoet aan uw specifieke wensen. Tevens zijn er ook voor alle andere Suzuki modellen, ongeacht het modeljaar, Performance en Suspension pakketen beschikbaar. Afhankelijk van uw wensen kunnen we niet alleen het koppel en vermogen van uw motor verbeteren maar ook zaken als gasrespons en verbruik kunnen positief beïnvloed worden. Kom nu langs voor een afspraak, we maken graag een aantrekkelijk voorstel voor u!
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept.
Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs.
De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952.
De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen.
Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.