Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  GUERRILLA 450 - 2025

Nieuw
Brava Blue en Yellow Ribbon
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De Royal Enfield Guerrilla 450 is gebouwd op het Sherpa 450-platform met een krachtige motor met een dynamisch chassis en veelzijdige rijmodi. Met 40 pk en 40 Nm koppel over het hele toerengebied, is de Guerrilla 450 een stevige roadster met pit.

De Guerrilla 450 straalt karakter, diepgang en rebellie uit. Hij past perfect bij de unieke missie van Royal Enfield om motorfietsen te bouwen die zich onderscheiden van de massa. Het ‘guerrilla’-aspect van Royal Enfield is duidelijk te zien in het portfolio van toonaangevende, bekroonde motorfietsen die zich verzetten tegen de heersende eentonigheid. Elk exemplaar is ontwikkeld met één doel: puur rijplezier. De Guerrilla 450 is een belangrijke nieuwe toevoeging aan de lange, rijke geschiedenis van Royal Enfield-roadsters die nog steeds de standaard zetten in veel categorieën.

Royal Enfield Guerrilla een all-roadster

De Guerrilla 450 is ontworpen voor allerlei soorten asfalt. Met zijn temperamentvolle 452 cc Sherpa-motor, afgestemd op zinderende wegprestaties, een stalen dubbelbuisframe en een dynamische rijpositie waarbij je rechtop kunt zitten of sportief licht voorover kunt leunen, omvat de Guerrilla 450 de kern van wat een roadster altijd al moest zijn.

Zijn dynamische ergonomie en pittige prestaties maken hem ongekend veelzijdig, responsief en fun om op te rijden. Of je nu voorovergebogen vol gas door de bochten scheurt, door drukke stadsstraten manoeuvreert, een ontspannen ritje maakt op een luie zondagochtend of lange afstanden aflegt in het weekend, de Guerrilla kan het allemaal en verlangt naar meer. Dit maakt hem de ultieme ‘all-roadster.’

Het motorblok

De krachtbron van de Guerrilla 450 is de geavanceerde nieuwe vloeistofgekoelde 452 cc Sherpa ééncilindermotor, ontwikkeld voor snelle roadsterprestaties. Deze krachtpatser debuteerde in de bekroonde Himalayan 450 adventure tourer en wordt sindsdien alom geprezen. Met een DOHC-configuratie en 4 kleppen levert de Guerrilla 450 een indrukwekkende 40 pk bij 8.000 tpm en 40 Nm piekvermogen bij 5.500 tpm. Meer dan 85% van het koppel is beschikbaar vanaf 3.000 tpm.

Het vloeistofgekoelde systeem heeft een geïntegreerde waterpomp, een radiator met dubbele circulatie en een interne bypass voor optimale temperatuurcontrole en topprestaties onder alle omstandigheden. De zesversnellingsbak met slip-en-assistkoppeling vergroot het comfort bij hoge snelheden en zorgt voor extra veiligheid. De Guerrilla 450 is een uitdrukking van het innovatieve karakter en technologische vernuft van Royal Enfield.

Ergonomie van de Royal Enfield Guerrilla 450

De ergonomie van de Guerrilla 450 is ontworpen om in harmonie te werken met verschillende rijstijlen. Daardoor kun je als bestuurder alles aan, van snelle ritten op open wegen tot technische manoeuvres in scherpe bochten. De rijgeometrie houdt je rechtop op het lage zadel en de middelhoge voetsteunen. Het dynamische chassis is ontwikkeld voor wendbaarheid en snelle handling. Dit houdt de motorfiets stabiel, maar hij voelt licht aan en is makkelijk te manoeuvreren.

De 43 mm telescopische voorvork en monoshock achtervering vergroten het vertrouwen van de rijder zonder aan comfort in te boeten. De 17-inch tubeless banden voor en achter en de wielbasis van 1440 mm maken de motorfiets uitzonderlijk stabiel en controleerbaar, maar tegelijkertijd erg soepel. Deze interactieve, responsieve rijdynamiek maakt de Guerrilla 450 ideaal voor drukke stadsstraten en snelle ritten op bochtige wegen. De balans tussen bruikbaarheid en prestaties is ideaal.

Rijmodi

De Guerrilla 450 zorgt voor een dynamische rijervaring die de rijder kan aanpassen aan zijn of haar stemming met behulp van het ultrasnel reagerende Engine Management System (EMS) en de elektronische gasklepregeling. Met de rijmodi Performance en Eco kan de rijder de gaskleprespons eenvoudig aanpassen aan de stemming en rijomstandigheden. Of je nu behendig door drukke stadsstraten manoeuvreert of vol gas door scherpe bochten en over open wegen scheurt, elke rit op deze motorfiets is plezieriger.

Klassiek en toch technologisch geavanceerd

De Guerrilla Dash en Flash varianten zijn uitgerust met het nieuwe Tripper Dash, een 4-inch infotainmentpaneel met een intuïtieve gebruikersinterface. Ondersteund door de RE-app, biedt het Tripper Dash functies zoals routeopname, muziekbediening, weersvoorspellingen en uitgebreide voertuiginformatie.

De Royal Enfield Guerrilla 450 is leverbaar in 4 kleuren

Brava Blue ( € 6.999,-)

Yellow Ribbon ( € 6.999,-)

Playa Black ( € 6.899,-)

Gold Dip ( € 6.899,-)

Smoke Silver ( € 6.899,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Guerrilla 450
Kleur Brava blue, Yellow ribbon
Segment Retro
Cilinderinhoud 452 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 6.699,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 6.999,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion