Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 400 LT - 2022

Garantie: Ja
16574 Km
GRIJS
piaggio - mp3-400-lt
piaggio - mp3-400-lt
piaggio - mp3-400-lt
piaggio - mp3-400-lt
piaggio - mp3-400-lt
piaggio - mp3-400-lt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

De Piaggio MP3 350 heeft plaats gemaakt voor een MP3 400. Iets meer cilinderinhoud, iets meer vermogen en veel meer rijplezier op een motorscooter die je met een autorijbewijs mag berijden. En zuinig dat ie is: 1 op 34,1!

Heb je het autorijbewijs B vóór 19 januari 2013 gehaald? Dan mag je daarmee op de driewielige Piaggio MP3. Hoe dat kan? Een oude maas in de Europese wetgeving. We gaan terug naar 2006. Piaggio lanceert in dat jaar een driewielige motorscooter: twee wielen voor en een achter. Dat stuurt veiliger en rijdt stabieler. Het blijkt een hit. Mensen die een gewone scooter niet zagen zitten vanwege het valrisico, durfden wel op de Piaggio MP3 te stappen.Nieuwe Piaggio MP3 400 S HPE
De nieuwe, krachtiger versie heeft een watergekoelde eencilinder die 26 kW levert en dat is omgerekend 35,2 pk. De 350 (330 cc) zat op net iets meer dan 30 pk. Tegelijk zijn enkele uiterlijke zaken aangepast, zoals de komst van led-verlichting, smartphone-connectie en nieuwe kleuren. Verder voelt het rijden vertrouwd aan. En het blokje is zeer zuinig. 1 op 34,1 noteerden we tijdens de test.

Verdraaid gemakkelijk te sturen
Het is verdraaid makkelijk om de driewieler tussen krioelende auto’s, tweewielers en lukraak overstekende voetgangers door te sturen. Remmen, optrekken en ontwijken: het gaat vol vertrouwen door de twee voorbanden. Staat er een op een gladde streep, een putdeksel of een tramrails, dan heeft de ander altijd grip. Onderuit glijden is er niet bij.




De getoonde prijs is inclusief afleverkosten en 12 maanden BOVAG-garantie (BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij MOTORcity Amsterdam is minimaal voorzien van 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:

- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

Naast alle occasions heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion