Nieuwsbrief:

KTM  790 ADVENTURE - 2020

53564 Km
Wit
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
ktm - 790-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Keurige en goed onderhouden KTM 790 Adventure uit 2020, klaar voor nog vele kilometers avontuur! 
Deze heerlijke sportieve tourmachine is perfect onderhouden. Groot onderhoud is uitgevoerd inclusief de klepspelingcontrole. Daarnaast zijn recent ook de remschijven (Motomaster) en remblokken vervangen. Alle slijtage delen zijn in goede staat, dus opstappen en rijden. 

Omschrijving
Optische staat: goed
Technische staat: goed
Kenteken: 24-ML-KZ
Datum eerste toelating: 05-02-2020
Kilometerstand: 53564km
Aantal sleutels: 2
Boekjes aanwezig: ja

Opties:
- ABS / bochten ABS
- Traction control
- Cruise control
- Quickshifter +
- KTM MyRide
- WP vering
- Handkappen
- Handvatverwarming
- In hoogte verstelbaar kuipruit


  • Mototoko levert jou deze motor inclusief:
    - Grondige was en poetsbeurt.
    - Uitgebreide 40 punten check.
    - Tenaamstelling en eventuele vrijwaring inruilmotor.
    - Optie tot bezorging door heel Nederland voor €150.
    - Uitgebreide financieringsmogelijkheden.
    - Mogelijkheid tot 5 dagen gratis voorlopige dekking.
     
    Openingstijden
    Wij zijn op afspraak geopend, ook vaak op zaterdagochtend. Neem contact op via Marktplaats, onze website of bel/app naar 06-53627150 / 06-15206738.

    Inruil
    Stuur ons duidelijke foto’s, een omschrijving en richtprijs, dan bekijken we de mogelijkheden.

    Garantie
    Mototoko biedt 3, 6 of 12 maanden garantie. Meer info vind je op onze website.

    Volg ons
    Facebook: facebook.com/www.mototoko.nl
    Instagram: @mototoko.nl

    Wij proberen je zo goed en duidelijk mogelijk te informeren in onze advertenties. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan foutieve motorgegevens of drukfouten.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mototoko
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion