Nieuwsbrief:

KTM  390 ADVENTURE X - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Oranje Wit
ktm - 390-adventure-x
ktm - 390-adventure-x
ktm - 390-adventure-x
ktm - 390-adventure-x
ktm - 390-adventure-x
ktm - 390-adventure-x
ktm - 390-adventure-x
ktm - 390-adventure-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De KTM 390 ADVENTURE X combineert veelzijdigheid op alle wegen en bewezen betrouwbaarheid met prestaties in de echte wereld en is ontworpen om nieuwe horizonten te verkennen. Rally-geïnspireerde looks, krachtige prestaties en ongeëvenaarde handling.

De KTM 390 ADVENTURE X is een gematigd alternatief voor de KTM 390 ADVENTURE R – maar blijft even capabel. Uitgerust met gegoten wielen, een informatief LCD-dashboard, ABS en een unieke CTG, de ADVENTURE X biedt een geweldig alternatief voor rijders die op zoek zijn naar een betaalbare toegang tot de KTM AVONTUUR rijk.

Een nieuw tweedelig stalen traliewerkframe-ontwerp is gebaseerd op het Gen 3-platform dat wordt gedeeld met de kleinere capaciteit DUKE-, ENDURO R- en SMC R-modellen, maar met een andere balhoofdhoek, drievoudige klemmen en subframe bevestigingspunten en stijfheidsprofiel, speciaal ontworpen voor offroad-gebruik, met verbeterde handling, controle en stabiliteit.
 
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion