Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE R - 2022

8800 Km
Oranje
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben jij op zoek naar een KTM 1290 Superduke R?

Mis deze zomerdeal dan niet!

Nu voor €17.999


Wij van Harder Motoren bieden dit bizar gave exemplaar aan. Is dit de mooiste Superduke R van Nederland? Deze motorfiets is afkomstig uit 2022 en heeft pas 8.800KM ervaring en verkeerd in nieuwstaat.

De motorfiets komt met de volgende opties;
- Tech pack
- Track pack
- Cruise control
- Handvatverwarming
- Velgstickers
- Keyless
- Barracuda korte kentekenplaathouder
- Buddyseat cover
- Akrapovic voorbochtenset
- Austin Racing uitlaatdemper
- Evotech open koppelingshuis
- K&N Luchtfilter
- Afgesteld op de testank bij Druijfracing (188PK op het achterwiel!)
- Evotech tankring
- Quadlock telefoonhouder
- Radiatorbescherming
- Afdekpluggen frame
- Smoked koplamp
- SAS verwijderd
- Gevreesde hendel protectors
- Sportieve spiegels
- KTM Powerparts tankpads
- KTM Powerparts rempotdeksel voor
- â€‹â€‹â€‹â€‹â€‹â€‹â€‹KTM Powerparts kuipruit
​​​​​​​- KTM Powerparts koppelingsvloeistofdeksel
​​​​​​​- KTM Powerparts rempotdeksel achter
- Nieuwe achterband
- Onderhoudsbeurt
- Originele onderdelen aanwezig (uitlaat niet)


Wij leveren de motorfiets af met een volledige onderhoudsbeurt en een nieuwe achterband, dit zit bij Harder motoren standaard bij de prijs inbegrepen.

Alle sleutels aanwezig.

Voor slechts €17.999 is deze prachtige motorfiets van jou!

Verder bieden wij;
- Financiering;
- Eerste 5 dagen direct gratis all-risk verzekerd;
- Aangesloten bij het Motor Garantie label;
- Garantie op de eerste 5000km en/of 3 maanden;
Inruil mogelijk;
- Meer dan 35 jaar ervaring!

Wil jij meer foto's of info over deze motorfiets? Stuur ons dan gerust een privébericht of mail naar info@hardermotoren.nl je kan ons ook via Whatsapp bereiken op 06-18865157.

 
Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, Aangepaste bestickering, ABS, Air Bubble ruit, Cruise control, Handvatverwarming, hendels, andere, knipperlichten, andere, korte kentekenplaathouder, LED knipperlichten, Quickshifter, Rijmodi, Rimstriping / velgband, Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harder Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion