Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  ROADMASTER CLASSIC - 2019

18442 Km
Rood
indian - roadmaster-classic
indian - roadmaster-classic
indian - roadmaster-classic
indian - roadmaster-classic
indian - roadmaster-classic
indian - roadmaster-classic
indian - roadmaster-classic
indian - roadmaster-classic
indian - roadmaster-classic
indian - roadmaster-classic
indian - roadmaster-classic
indian - roadmaster-classic
indian - roadmaster-classic
indian - roadmaster-classic
indian - roadmaster-classic
indian - roadmaster-classic
indian - roadmaster-classic
indian - roadmaster-classic
indian - roadmaster-classic
indian - roadmaster-classic
indian - roadmaster-classic
indian - roadmaster-classic
indian - roadmaster-classic
indian - roadmaster-classic
indian - roadmaster-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een icoon op wielen.
Thunder stroke 111 Cubic  inch (1811 cc) soepel motorblok met 6 versnellingen.
Het koppel van de motor is indrukwekkend de 140 Nm.

In nieuwstaat en alles wat je te wensen hebt.

Historie bekend.
De Indian is voor het eerst tenaamgesteld 19-12-2019.

  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.
  • Rijklaar, wat houdt dat in?

    Bij de aflevering van uw motor kunt u rekenen op een grondige controle en service in onze eigen werkplaats. Onze technicus inspecteert alles wat van belang is, inclusief de staat van de motor en het benodigde onderhoud. Pas als onze technici tevreden zijn mag de verkoopafdeling de motor afleveren.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion