Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  VITPILEN 701 - 2018

€ 7.450,- € 7.950,-
12424 Km
Zilver
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
husqvarna - vitpilen-701
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette, goed onderhouden en unieke Husqvarna Vitpilen 701 incl:

  • Garantie
  • Kleine onderhoudsbeurt
  • Boekjes
  • Bar end spiegel
  • Verkorte kentekenplaathouder
  • Duo seat cover
  • Alle originele onderdelen (kentekenplaathouder etc)

Zeer gave Husqvarna Vitpilen 701 die klaar staat voor uw woon/werk/vakantie verkeer!

Bereden en onderhouden door een liefhebber!

Opzoek  naar iets unieks? Dit is uw kans!

Na ombouwen ook geschikt voor het A2 rijbewijs!

De VITPILEN 701 is een perfect ontworpen streetbike met een nieuwe visie op urban motorrijden. Deze compacte en wendbare motor wordt aangedreven door een krachtige eencilindermotor en is vakkundig vormgegeven voor een minimalistische styling met uitzonderlijke prestaties. Een motor teruggebracht tot de pure essentie. Speciaal ontwikkeld voor de unieke, vooruitstrevende lifestyle van het moderne motorrijden. Voor een spannendere, eerlijkere en pure motorervaring.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Husqvarna
Model Vitpilen 701
Kleur Zilver
Segment Naked
Cilinderinhoud 692 cc
Kilometerstand 12.424 km
Bouwjaar 2018
Garantie 6 maanden
Marge/BTW Marge

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion