Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1000 GOLDWING - 1976

Garantie: Ja
77823 Km
ROOD
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
honda - gl-1000-goldwing
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1976

Originele super conditie GL 1000 K1
Deze motor is ongerestaureerd en in
uitmuntende conditie. Uitgerust met
Kuipset en koffers als in 1976 optie
op de eerste goldwings. Deze mooie
motor heeft maar 2 eigenaren gezien.

= Bedrijfsinformatie =

Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Divmo Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
© 2000 - 2025 Motoroccasion