Nieuwsbrief:

HONDA  CB 750 F - 2024

Garantie: Ja
2181 Km
Grijs
honda - cb-750-f
honda - cb-750-f
honda - cb-750-f
honda - cb-750-f
honda - cb-750-f
honda - cb-750-f
honda - cb-750-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Ben jij op zoek naar een krachtige, betrouwbare en sportieve motor? Dan is deze Honda Hornet 750 uit 2024 iets voor jou!

Met slechts 2181 km op de teller is deze motor nog als nieuw. De Honda Hornet staat bekend om zijn uitstekende prestaties, wendbaarheid en moderne design. De krachtige 750cc motor biedt een geweldige rijervaring, of je nu de stad in duikt of de snelweg op gaat.

Kenmerken:

  • Bouwjaar: 2024
  • Kilometerstand: 2181 km
  • Krachtige 750cc motor
  • Uitstekende staat, zowel optisch als technisch
  • Sportief design en modern comfort
  • Ideaal voor zowel ervaren rijders als beginners

Wil je meer informatie of een proefrit maken? Neem gerust contact op! Deze kans wil je niet missen, want de Hornet is klaar om jouw nieuwe avontuur te beginnen!

Prijs: 8300-,

Stuur een bericht voor meer details of om een afspraak in te plannen!





 
Opties en Accessoires:
5 RIDE MODES, ABS, FABRIEKSGARANTIE, LEASE MOGELIJK, ONDERHOUDSHISTORIE, Originele uitlaat, TCS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
AS Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion