Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER XLH 883 - 1990

Garantie: Nee
10639 Km
BLACK
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
harley-davidson - sportster-xlh-883
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Aangeboden deze zeer nette SPORTSTER XLH 883 rechtstreeks van de 1e eigenaar afkomstig.
Zeer goed rijdende Harley - Uitermate geschikt voor de kleinere rijders.
In deze staat en aantoonbare history gewoon een goede inverstering - Hier hoef je niet op af te schrijven.








  • Van Laar Motoren - Een passie voor Motoren.
    Van Laar Motoren is gespecialiseerd in de in- en verkoop van motoren.
    Onze voorkeur gaat uit naar jong gebrukte motoren.
    Maar onze passie is motoren alles is welkom.

    Bezichtiging uitsluitend op afspraak:

    Donderdags t/m Zaterdags.

    Inruil:
    Alle inruil tegen handelsprijs is bespreekbaar.
    Wij ruilen alles in:
    Auto, Bedrijfswagen, Aanhangwagen, Caravan, Camper, Boot, Motor, Quad, Buggy, enz.

    Inkoop:
    Wij zijn doorlopend opzoek naar mooie nette kloppende motoren:
    Een nette motor te koop? Altijd aanbieden! - Wij handelen de aankoop snel en discreet af - Wij zijn een RDW erkend bedrijf.

    Leasen - Betalen in termijnen - Verzekeren:
    Particulier of zakelijk leasen - en het verzekeren van uw motor het kan allemaal - kijk op www.vanlaarmotoren.nl voor de mogelijkheden.

    Bezorgen:
    Eventueel kunnen wij de bij ons aangekochte motor bij u thuis bezorgen voor slechts € 150.- binnen heel Nederland (Met uitzondering van de Waddeneilanden)

    Al 30 jaar ervaring in de motoren - En natuurlijk rijden wij zelf ook motor.
    Wij hebben altijd een mooie voorraad kritisch motoren op voorraad.


    Altijd bellen of mailen voor een afspraak/bezichtiging.

    Contact:
    www.vanlaarmotoren.nl
    info@vanlaarmotoren.nl
    0626816033

    Inkoop - Inruil - Uw motor verkopen?
    Inkoop/inruil van uw huidige motor tegen handelsprijs is bespreekbaar.
    Wij zijn altijd op zoek naar nette gebruikte motoren.




     




  • WIj ruimen op: SuperDeal!
    Deze motor bieden wij zeer scherp aan, dit om snel ruimte te maken voor een groot aantal nieuwe motoren die wij op korte termijn binnen gaan krijgen -  Dus pak uw voordeeel!


  • Geadverteerde prijs is de Internetactieprijs:
    De vermelde prijs is een handelsprijs: direct meenemen, zonder garantie of afleverbeurt.

    Meer zekerheid?
    Kies voor ons Premiumpakket - meerprijs €1.000,-

    Inclusief:
    3 maanden garantie
    Uitgebreide afleverbeurt
    Professionele poetsbeurt 




     





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Van Laar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion