Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C - 2004

Garantie: Ja
23792 Km
ZWART
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
harley-davidson - sportster-custom-xl-1200-c
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Veruit de meest gecustomiste Sportster 1200
Werkelijk alles is in chroom uitgevoerd ...Heel mooi
In opdracht voor klant verkopen wij dit pracht exemplaar

Ook zit er nog een windscherm en tassenset los bij


In verband met de zomervakantie is TT Motoren gesloten van maandag 4 tot en met zondag 17 augustus. Uw Marktplaatsberichten, mail en Whatsappberichten zullen daardoor pas vanaf 18 augustus worden gelezen en zo snel mogelijk worden beantwoord. Telefonisch zijn we in deze periode ook niet bereikbaar.

Wij wensen u een fijne zomer toe!


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TT Motoren Zwolle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion