Modeljaar: 2017
Garantie: 1 year HD OriginalsOpties en Accessoires: 103 twin cam, Abs, Alarm af fabriek, Bagage rack, Heel shifter, Lederen zijtassen, Vance & hines uitlaatsysteem, Windscherm
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
Luchtgekoeld, High Output Twin Cam 103B™
Boring x slag
98,4 mm x 98,4 mm
Cilinder inhoud
1,690 cc
Comp. verhouding
9,6:1
Kleppen
Brandstof toevoer
Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI)
Ontsteking
Vermogen
pk / kW bij tpm
Max. koppel
125 Nm bij 3,000 tpm
Koppeling
Versnellingsbak
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
18,9 liter
Topsnelheid
ABS
Frame
Vering voor
Vering achter
Remmen voor
4-zuiger
Remmen achter
2-zuiger
Voorband
MT90B16 72H
Achterband
MU85B16 77H
Wielbasis
1,635 mm
Lengte
2,405 mm
Breedte
Hoogte
Zithoogte
690 mm
Drooggewicht
333 kg
Leverbare kleuren
Vivid Black, Kleur, Two-Tone, Custom Color
Beschrijving
Dit is te goed om in geschiedenisboeken te laten verdwijnen.
De Heritage Softail® Classic druipt van nostalgie uit vervlogen tijden, maar dat is voor de hedendaagse rijder maar de helft van het verhaal. De verborgen achtervering biedt je die authentieke look, maar zonder dat je vullingen uit je kiezen knallen zoals op die oude Hardtails. Je hebt het comfort van cruise control voor de echte lange afstanden. Nieuw ontworpen zadel en zadelkoffers. En als kers op de taart een nieuw High Output Twin Cam 103B™ motorblok. We zijn er niet op uit om deze look opnieuw uit te vinden. Maar qua verbeteringen staan we nooit stil.
Dealerschappen:
BUELL, HARLEY-DAVIDSON
Welcome to the world of Harley-Davidson The road to personal service and teamwork. The place where you feel and find the soul of Harley-Davidson
Een stukje historie: TRIUMPH in 1990 - In 1989 heeft John Bloor alle nieuwe productielijnen aangekocht voor Triumph en start twee kilometer van het oude gebouw af een nieuwe fabriek. De financiering hiervan, geschat tussen de 40 tot 80 miljoen pond komen rechtstreeks uit de middelen van John Bloor zelf, zonder tussenkomst van een bank. Bloor start direct met het opzetten van een dealernetwerk.
Triumph lives again. Op de Cologne Motor Cycle Show worden zes nieuwe modellen geïntroduceerd. Voortbewogen door drie- en viercilinder DOHC motorblokken met veel vermogen en koppel en allen vloeistofgekoeld; de Trident 750 en 900, de Trophy 900 en 1200 en de Daytona 750 en 1000.
2.390 machines worden dat jaar verkocht waarvan 974 in Engeland.