Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  CONVERTIBLE DYNA GLIDE FXDS - 1996

Garantie: Ja
35706 Km
Rood / paars
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
harley-davidson - convertible-dyna-glide-fxds
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Merk:                   Harley-Davidson
Type:                    FXDS / Dyna Convertible
Bouwjaar:            1996
KM stand:            35706 Km
Kleur:                   Rood / paars
Cilinder inhoud:   1340 cc
Btw marge:          Marge
Garantie:             3 Maanden
  • Welkom bij Joey’s Motor Ranch.

    Al onze motoren worden geleverd inclusief:

    3 of 6 maanden garantie
    Afleverbeurt
    Volle tank benzine
    Poetsbeurt
    Tenaamstelling

    Inruil is mogelijk ( alle merken motoren )
    ook doen wij inkoop van Harley-Davidson motoren of consignatie verkoop.
    neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen de motor op lokatie op naam zetten.

    Typ fouten, prijs en specificatie wijzigingen voorbehouden

Opties en Accessoires:
In zo goed als originele staat.
mini apehanger stuur gemonteerd.
CV carburateur.
Dubbele remschijf voor.
Harley-Davidson convertible tassen.
Sissy bar.
Extreem nette staat.
Origineel afneembaar windscherm (staat niet op de foto)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joeys Motor Ranch
Een stukje historie: DUCATI in 1972 - In 1972, na het succes in Amerika in de begin jaren zestig met de Scramblers wilde Ducati verder met de succesformule als toegepast in het thuisland, in het bijzonder met de desmodromische 450. Aan het einde van de jaren zestig was er een ware explosie van zogeheten 'maxibikes'. En opnieuw had ontwerper Taglioni voor Ducati een winnend wapen achter de hand. Op 23 april 1972 arriveerde Ducati weer op de racebaan. Ditmaal op de Imola 200 Miles met een nieuwe tweecylinder desmodromic 750. Bestuurd door Paul Smart en Bruno Spaggiari waren deze goed voor een eerste en tweede plaats. De exceptionele 750 Supersport werd daarop uitgebracht als uitloper van deze spectaculaire overwinning.
© 2000 - 2025 Motoroccasion