Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2014
Opties en Accessoires: 103 twin cam, Abs, Dual pipe vance&hines, Lederen zijtas
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Luchtgekoeld, Twin Cam 103B™ |
Boring x slag | 101.6 mm x 101.6 mm |
Cilinder inhoud | 1802 cc |
Comp. verhouding | 9.15:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Sequentiële elektronische benzine-inspuiting met één verstuiver per cilinder (ESPFI) |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / kW bij tpm |
Max. koppel | 150 Nm bij 3250 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | 9.311 |
Overbrenging | Ketting, 34/46 ratio |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18,9 liter |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | Vast gemonteerde 4-zuigerremklauw voor |
Remmen achter | zwevende 2-zuigerremklauw achter |
Voorband | 130/60B21 63H |
Achterband | 240/40R18 79V |
Wielbasis | 1715 mm |
Lengte | 2450 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 668 mm |
Drooggewicht | 316 kg |
Leverbare kleuren | Amber Whiskey - Morocco Gold Pearl - Hard Candy Chrome Flake |
Beschrijving | Alleen het allerbeste verdient de naam Harley-Davidson®. Custom details en performance die je op geen enkele andere motor vindt, daar zijn wij trots op! Een exclusieve custom met grote, opvallende wielen en aandacht voor de kleinste details. Een unieke combinatie van techniek en stijl. Accessoires te over – van comfort en elektronica tot chroom. Maar het echt unieke van een Harley-Davidson® Custom Vehicle Operations™-machine is de explosieve kracht en de gelikte details van het gigantische Screamin Eagle Twin Cam 110B™-motorblok. Op bestelling gebouwd, dus alleen voor liefhebbers. |
| Dealerschappen: BUELL, HARLEY-DAVIDSON |
Welcome to the world of Harley-Davidson The road to personal service and teamwork. The place where you feel and find the soul of Harley-Davidson
 | Heteren, Gelderland |
 | 026-4742657 |
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken.
In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken