Nieuwsbrief:

ENERGICA  EXPERIA - 2023

€ 26.999,- € 29.999,-
Nieuw
Bormio Ice
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
NIEUW Energica Experia, the Green Tourer
\r\nEnergica's nieuwste model, de Experia.
\r\nDemo aanbieding: €29.999,- inclusief btw, btw is verrekenbaar voor ondernemers en bedrijven.
\r\nIn dit geval betreft het onze Demo, met verlengde garantie van 3jaar op het accu pakket. Onze demo is de "Launch Edition" met de volgende opties:
\r\n-Key-less startknop
\r\n- Handvatverwarming
\r\n- 3delige kofferset met kofferrek
\r\n- Splashguard
\r\n- Handkappen
\r\n- Wielen met rode details
\r\n
\r\n
\r\nMotor heeft 5800km gereden.
\r\n
\r\nAlle fiscale regeleingen zijn nog toe te passen op deze motor. 
\r\n
\r\nAlle fiscale voordelen zijn weer van toepassing, MIA, KIA zijn weer ingevoerd voor 2024. Dat houdt in dat je tot 28%MIA, 27%KIA van de belasting mag aftrekken.
\r\nVoor exacte cijfers natuurlijk even aan de boekhouder vragen, want dat kan per geval verschillen.
\r\nMaar dat maakt het aanschaffen van een elektrische motorfiets natuurlijk veel interessanter! Lage onderhoudskosten, lage verbriukskosten, gunstige aanschafvoorwaarden. Wat wil je nog meer. Het voordeel kan al oplopen tot €13377,-(vraag aan boekhouder of accountant voor uw eigen situatie)
\r\n
\r\nKom langs voor een proefrit, en ervaar het zelf!
  • Kom langs voor een proefrit!!
  • Koffie staat klaar!! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BikeXperience
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion