Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1200 ABS - 2011

Garantie: Nee
64000 Km
Rood
ducati - multistrada-1200-abs
ducati - multistrada-1200-abs
ducati - multistrada-1200-abs
ducati - multistrada-1200-abs
ducati - multistrada-1200-abs
ducati - multistrada-1200-abs
ducati - multistrada-1200-abs
ducati - multistrada-1200-abs
ducati - multistrada-1200-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer fraaie Multistrada met 3x koffer.
Nederlandse motor ,onderhouden door Ducati Assen.
De Desmo is bij 50000km gedaan
Nergens beschadigingen en de lak is in topstaat zonder krassen

  • Gielen Motorsport
    Venusweg 16
    8938BC Leeuwarden
    Gielenmotorsport@gmail.com
    0614442880

    https://gielenmotorsport.nl/aanbod/
    Open van 9.00 tot 18.00

    Financiering mogelijk
    Gratis 5 dagen all-risk verzekering



  • Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Controleer voor aankoop van een motorfiets goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.
    Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de advertentie.
    Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.

Opties en Accessoires:
ABS, Handvat verwarming, Kofferset, Middenbok, Traction Control, velgstriping, Versnellingsindicator, Navigatie houder, Tankpads, Flip up ruit, Keyless contact




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gielen Motorsport
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion