Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Hele mooie Duacti MONSTER 696
- Korte kentekenplaathouder
- Stalen remleidingen
Motor Outlet – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | L twin cylinder |
Boring x slag | 88 mm x 88 mm |
Cilinder inhoud | 696 cc |
Comp. verhouding | 10.6:1 |
Kleppen | 2 kleppen per cylinder Desmodromic |
Brandstof toevoer | electronische inspuiting |
Ontsteking | |
Vermogen | 80 pk / 59 kW bij 7750 tpm |
Max. koppel | 69 Nm bij 7750 tpm |
Koppeling | meervoudige natte plaat |
Versnellingsbak | 6 versnellingsbak |
Verhouding | 32/13 |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Tubular stalen trellis frame |
Vering voor | Showa 43 mm upside-down vork |
Vering achter | Sachs verstelbare monoshock |
Remmen voor | 320 mm zwevende schijven |
Remmen achter | 245 mm |
Voorband | 120/60/17 |
Achterband | 160/60/17 |
Wielbasis | 1452 mm |
Lengte | 2100 mm |
Breedte | |
Hoogte | 1129 mm |
Zithoogte | 770 mm |
Drooggewicht | 163 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De nieuwe Ducati Monster 696 betekend de volgende generatie in wat ducati noemt "the final word in urban excitement". De Monster 696 oogt als pure fun en gaat prestaties absoluut
|
 | Bathmen , Overijssel |
 | 06-38357616 |
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken