Nieuwsbrief:

DUCATI  DESERTX - 2022

Garantie: Nee
17045 Km
Wit
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
ducati - desertx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DUCATI DESERTX
Bouwjaar 2022
17045 km

Zéér nette DesertX met veel fabrieksopties: Termignoni volledig uitlaatsysteem ! , Offroad Package (Skidplate, Radiateurbescherming, Valbeugels, Handkappen), Touring windscherm, Ducati Topkoffer.

Fabrieksgarantie: 30-05-2026 !
---------------------------------------------------------
Voorzien van:
- Termignoni Complete Racing Exhaust 
- Offroad Package: Skidplate, Valbeugels, Radiateurbeschermer, Handkappen
- Touring Windscherm
- Ducati aluminium Topkoffer + bevestiging
- Quickshifter
- Cruisecontrol
- ABS + Tractioncontrol
- Rijmodi

---------------------------------------------------------

- Financiering mogelijk.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is mogelijk tegen handelsprijzen.

Ook voor onderhoud, reparatie en bandenservice kunt u bij ons terecht.

Levering aan huis mogelijk.

Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per email of middels Whatsapp contact met ons opnemen.

Zie onze website www.motomondial.nl voor meer foto's in hoge resolutie.

Openingstijden:
Ma 09:00 - 17:00
Di 09:00 - 17:00
Woe 09:00 - 17:00
Do 09:00 - 17:00
Vrij 09:00 - 17:00
Za 10:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00

Let op! Het bezoek van onze showroom en werkplaats is altijd op afspraak.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Mondial
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion