Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
CFMOTO BIEDT STANDAARD 5 JAAR FABRIEKS GARANTIE EN DIT MODEL IS TEGEN MEERPRIJS TEVENS LEVERBAAR ALS 35KW VARIANT
LET OP: Om teleurstellingen te voorkomen is het raadzaam om altijd eerst even contact op te nemen om een afspraak te maken voor een bezichtiging/proefrit of voor meer informatie (premiummobility@hotmail.com of 0627401144).
Kijk voor onze volledige voorraad motorfietsen op onze website (www.premiummobility.nl).
Al onze nieuwe motorfietsen worden standaard als volgt afgeleverd:
- De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.
- Volle tank brandstof.
- 2 jaar fabrieksgarantie (of 5 indien anders vermeld)
- 10 dagen gratis all-risk verzekering (ter plekke af te sluiten zodat de motor direct meegenomen kan worden).
- Tegoedbon van 10% korting op het eerstvolgende onderhoud (1 jaar geldig na datum uitgifte).
We hebben alle moeite genomen om de informatie met betrekking tot het voertuig zo juist, actueel en volledig mogelijk weer te geven. Helaas zijn fouten nooit uit te sluiten, vertrouw daarom niet alleen op de door ons weergegeven informatie maar controleer voor aankoop alle zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Opties en Accessoires: - A2 / 35KW tegen meerprijs mogelijk
- Bochten ABS
- Slipper clutch
- 3 rijmodi
- Cruisecontrol
- Quickshifter
- Traction control met de 6-assige IMU van Bosch
- Stuurdemper
- Bandenspanningsmeter
- Kijk voor de volledige lijst van accessoires op de site van CFMOTO Benelux
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Tweecilinder In lijn 4-takt |
Boring x slag | 88 mm x 88 mm |
Cilinder inhoud | 799 cc |
Comp. verhouding | 12.7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische injectie |
Ontsteking | EFI |
Vermogen | 95 pk / 70 kW bij tpm |
Max. koppel | 70 Nm bij 8500 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | Dubbele schijf, J.Juan, 320 mm |
Remmen achter | |
Voorband | 110/80 R19 |
Achterband | 150/70 R17 |
Wielbasis | 1530 mm |
Lengte | 2288 mm |
Breedte | 945 mm |
Hoogte | 1426 mm |
Zithoogte | 830 mm |
Drooggewicht | 225 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 | Vinkeveen, Utrecht |
 | 0627401144 |
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wielbasis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden
gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een
relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken