Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT EXPLORER - 2025

Nieuw
Zwart
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Nieuw binnen!

De nieuwe kleurstelling van de 2025 800 MT Explorer

(let op, de 3-delige kofferset, dus incl topkoffer is tegen €1499,- meerprijs)


5 jaar garantie
 

De CFMOTO 800MT Explore is de meest compleet uitgeruste versie van de 800MT-serie. Met zijn uitgebreide offroad-specificaties en geavanceerde technologie is deze motorfiets ontworpen om je overal naartoe te brengen, van ruige trails tot verre bestemmingen.

Offroad-uitrusting: klaar voor elk avontuur

De 800MT Explore deelt dezelfde kenmerken als de Touring-versie, maar gaat een stap verder met extra offroad-uitrusting. Deze omvat:

  • Motorsteun en middenstandaard voor stabiliteit en gemak.
  • Handbeschermers voor extra bescherming tijdens offroad-ritten.
  • Verwarmd zadel en verwarmde handvatten voor comfort in koudere omstandigheden.
  • Een 8-inch Carplay-compatibel scherm voor naadloze connectiviteit en navigatie.
Geavanceerde technologie: veiligheid en controle

De 800MT Explore is uitgerust met geavanceerde features die zowel veiligheid als prestaties garanderen:

  • Tractiecontrole en bi-directionele shifter voor optimale grip en soepel schakelen.
  • Uitschakelbare ABS voor betere controle in offroad-situaties.
  • 4 rijmodi om de prestaties aan te passen aan de omstandigheden.
  • Dodehoekradar voor extra veiligheid tijdens het rijden.
  • Michelin Anakee banden voor uitstekende grip op alle ondergronden.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion