Nieuwsbrief:

CFMOTO  675 SR-R - 2025

Nieuw
Wit
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
cfmoto - 675-sr-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
CFMOTO 675 SR-R in kleur: Nebula White. 

- 675cc, 3-cilinder inline, 4 takt, vloeistof gekoeld, DOHC
- 95pk (70kW)/11000rpm, 70Nm/8520rpm
- CFMOTO RIDE App Approved
- 675 triple 3 cilinder motor met een heerlijk geluid
- 2nd generatie cutting edge design
- Quick shifter up
- ABS met 2 kanalen
- Traction Control Systeem
- 2+3 jaar fabriekgarantie
- etc.

Heerlijke motor, ruil gerust jou huidige (sport)motor in!

Wil jij graag een splinternieuwe motor rijden met 5 jaar garantie?
Voor een prijs van €8999,-
Kom dan zo snel mogelijk kijken.

Supersport is terug! De laatste jaren is het supersport segment een beetje verdwenen uit het straatbeeld.
CF Moto gaat daar met de SR Series verandering in brengen!

Voor €8999,- koop je deze super gave 675SR-R

Deze 675cc driecilinder levert bijna 100 pk bij 11000 tpm en dat is met een leeggewicht van 189 kilo een garantie voor een hele gave rijbeleving!

Wie heeft er 200 pk nodig op onze Nederlandse wegen?
Naar mijn mening is 100 pk zelfs leuker, met dit vermogen kun je het gas ook eens echt opentrekken tot aan de 12.000 touren om hem daarna met de quickshifter in de volgende versnelling te knallen en hem daar nog eens doortrekken tot de max..... En dat alles met behoud van jou rijbewijs als het het nog een beetje meezit ook. 

Kom hem in ieder geval een keer in het echt bekijken.
Misschien gaat jou supersport hart ook wel weer harder kloppen van deze nieuwe 675SR-R.


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion