Nieuwsbrief:

CFMOTO  125 NK - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Direct uit voorraad leverbaar, zowel in het blauw als in het zwart. Van harte welkom voor een bezichtiging en of proefrit. Genoemde prijs van €3999,- is geheel rijklaar inclusief kenteken, tenaamstelling, volle tank en vijf jaar garantie.

FMOTO 125NK: Een compacte en stijlvolle naked bike voor het A1-rijbewijs

Met de nieuwe CFMOTO 125NK introduceert CFMOTO een naked bike in het 125cc-segment die perfect past bij rijders met een A1-rijbewijs. Deze motorfiets combineert een compact ontwerpmoderne elektronica en een aantrekkelijk uiterlijk, waardoor hij zowel beginners als ervaren rijders aanspreekt.

Prestaties en techniek: lichtgewicht en wendbaar

De 125NK wordt aangedreven door een 124,2 cc DOHC eencilindermotor, die een vermogen levert van 14,4 pk bij 10.500 tpm en een koppel van 10,2 Nm bij 8.500 tpm. Met een wielbasis van 1.360 mm en een zithoogte van 780 mm is de motorfiets zeer wendbaar en toegankelijk voor rijders van verschillende lengtes. Het lichte gewicht van 142 kg draagt bij aan een gemakkelijke bediening en een prettige rijervaring.

Chassis en vering: robuust en comfortabel

De 125NK beschikt over een stalen buizenframe en een aluminium achterbrug, wat zorgt voor een optimale balans tussen stevigheid en gewichtsbesparing. De upside-down voorvork en de monoshock met instelbare voorbelasting aan de achterkant zorgen voor een comfortabele vering, zowel in de stad als op de open weg.

Remmen en veiligheid: ABS en tractiecontrole

Het remsysteem van de 125NK bestaat uit een 292 mm enkele schijfrem met een dubbele zuiger remklauw aan de voorkant en een 220 mm schijfrem met een enkele zuiger remklauw aan de achterkant. Daarnaast is de motorfiets uitgerust met ABS en tractiecontrole, wat de veiligheid en controle tijdens het rijden aanzienlijk verbetert.

Perfect voor beginners en stadsritten

De CFMOTO 125NK is een ideale keuze voor rijders met een A1-rijbewijs die op zoek zijn naar een stijlvolle, lichte en wendbare naked bike. Met zijn moderne technologieveiligheidsfeatures en toegankelijke ontwerp is de 125NK perfect voor zowel stadsritten als korte trips.

  • Welkom bij Bike Centre Holland in Apeldoorn!

    Wij zijn officieel dealer van onder andere CF Moto en hebben van vrijwel alle modellen een demo beschikbaar voor proefritten. Naast nieuwe motoren vind je bij ons ook een wisselend aanbod van gebruikte motorfietsen.

    Inruil is mogelijk en we bieden tevens financieringsmogelijkheden aan. Ook voor onderhoud, reparatie en maatwerk ben je bij ons aan het juiste adres. Kom gerust langs in onze werkplaats of neem contact met ons op voor meer informatie of het plannen van een proefrit.

    Adres: Stadhoudersmolenweg 54-B, Apeldoorn (tegenover Hanos)
    Openingstijden: dinsdag tot en met zaterdag 10:00 - 17:00
    ☕ De koffie staat klaar!






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Bike Centre Holland
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beïnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion