Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS ADVENTURE TROPHY - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
RACING BLUE METALLIC (BLAUW METALLIC)
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
bmw - r-1300-gs-adventure-trophy
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Nieuw: Ja
Modelcode: KA2
Typenummer: 0M31
Opties en Accessoires:
BOS Desertfox Double D BC, BOS Metalworks crashbars BC, Adaptieve rijhoogte hulp (020D), Anti diefstal alarm (0603), Content GS Trophy (09T2), Dynamic pakket (0235), Electrisch verstelbaar windscherm (0559), Fabrieksgarantie, Geautomatiseerde Schakelassistent (022A), Gesmede enduro velgen (014A), Hoog stuur (0611), Innovations package (023B), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Kofferdragers links & rechts (0680), Koplamp Pro (0219), Middenstandaard (0636), Navigatie voorbereiding (0272), Passagiers kit (0413), Rij Assistant (05AS), Rijmodi Pro (0224), Sports Brake (02NA), Stijlvariant GS Trophy GS (0457), Teleservices (06AE), Topkofferdrager (0690), Touring pakket (0233), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Waarschuwing voor botsen achterop (05AR)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Harten Amersfoort
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion