Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Opties en Accessoires: Ben jij op zoek naar een
BMW F900XR?
Mis deze zomerdeal dan niet!
Nu voor €12.899
Wij van
Harder Motoren bieden je dit supergave, bomvolle exemplaar aan. Deze motorfiets is afkomstig uit
2024 en heeft
pas 21.000KM ervaring en verkeerd in
absolute topstaat!
De motorfiets komt
bomvol dikke opties:
- Alarm
- Schakelassistent Pro
- Rijmodi Pro
- Dynamic pakket
- Cruise Control
- Handvatverwarming
- Valbeugels
- Triple Black kleurstelling
- Dealer onderhouden
- Fabrieksgarantie tot 7-6-2027
Voor
slechts €12.899 is deze prachtige motorfiets van jou!
Verder bieden wij;
- Financiering;
- Eerste 5 dagen direct
gratis all-risk verzekerd;
- Aangesloten bij het
Motor Garantie label;
- Garantie op de eerste
5000km of 3 maanden;
-
Inruil mogelijk;
- Meer dan
35 jaar ervaring!
Wil jij meer foto's of info over deze motorfiets? Stuur ons dan gerust een privébericht of mail naar
info@hardermotoren.nl je kan ons ook via Whatsapp bereiken op
06-18865157.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt lijnmotor, 4 kleppen per per cilinder, 2 bovenliggende nokkenassen, dry-sump smering |
Boring x slag | 86 mm x 86 mm |
Cilinder inhoud | 895 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische inspuiting |
Ontsteking | |
Vermogen | 105 pk / 77 kW bij 8500 tpm |
Max. koppel | 92 Nm bij 6500 tpm |
Koppeling | Meervoudige natte plaatkoppeling (slipkoppeling), mechanisch bediend |
Versnellingsbak | Klauwengeschakelde 6-versnellingsbak, in motorblok geïntegreerd |
Verhouding | |
Overbrenging | Eindloze O-ringketting met schokdemping in de achterwielnaaf |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15,5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen brugframe |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | Zwevende dubbele remschijven, diameter 320 mm, radiale 4-zuiger remklauwen |
Remmen achter | Enkele schijfrem, diameter 265 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | |
Lengte | 2160 mm |
Breedte | 860 mm |
Hoogte | 1420 mm |
Zithoogte | 825 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | red,white,gold |
Beschrijving | De XR combineert sportiviteit en performance op lange ritten, zonder compromissen. Dagenlang adrenaline, de ene na de andere bocht.
Op de nieuwe F 900 XR snijd je deze bochten lang en moeiteloos aan – kilometer na kilometer. Alleen al het meeslepende design belooft pure performance. De rechte, ontspannen zitpositie én de bescherming tegen alle weersomstandigheden tonen vooral één ding aan: dat er maar één iemand beslist wanneer de rit voorbij is: jij.
Dankzij de omvangrijke uitrusting ben je voor sportieve ritten en lange reizen net zo goed uitgerust als voor uitstapjes naar de stad.
De F 900 XR is de motorfiets die bij jou en jouw sportieve instelling past. #NeverStopChallenging |
Bij Harder Motoren VOF is onze missie om liefhebbers van motorfietsen de mogelijkheid te bieden om kwalitatief hoogwaardige tweedehands motorfietsen aan te schaffen. We streven ernaar om een breed scala aan motorfietsen van verschillende merken en modellen beschikbaar te stellen, zodat elke motorliefhebber zijn of haar ideale motor kan vinden. Onze passie voor motorfietsen en onze jarenlange ervaring in de branche zorgen ervoor dat we onze klanten deskundig advies kunnen geven en hen kunnen helpen bij het maken van de juiste keuze. Door eerlijkheid, betrouwbaarheid en klanttevredenheid centraal te stellen, streven we ernaar om een vertrouwde naam te worden in de tweedehands motorfietsenmarkt.
 | Huizen, Noord-Holland |
 | 06-18865157 |
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken