Nieuwsbrief:

BMW  F 900 XR - 2020

Garantie: Ja
30359 Km
GOUD
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020

Bij Motor Venray hebben we een motorfiets staan die je hart sneller laat kloppen: de BMW F 900 XR uit 2020. Deze sportieve alleskunner heeft slechts 30.339 kilometer gelopen en is klaar voor talloze nieuwe avonturen. Met zijn krachtige prestaties en comfortabele zithouding is dit de ideale machine voor zowel bochtige binnenwegen als lange snelwegritten.

Deze BMW is uitgerust met het Comfortpakket, het Dynamicpakket, het Touringpakket én het Actiefpakket. Dat betekent: luxe, rijplezier en veiligheid in één complete motorfiets. De bandenspanningscontrole houdt je op de hoogte van je grip op de weg en dankzij het extra grote Wunderlich smoked windscherm geniet je van optimale bescherming tegen de wind, zonder concessies te doen aan het stoere uiterlijk.

Je krijgt 12 maanden garantie, zodat je met een gerust hart op pad kunt. Kom langs bij Motor Venray en ervaar zelf waarom de BMW F 900 XR niet alleen indruk maakt, maar ook verslavend lekker rijdt.


0134 Adaptieve koplampen
0182 DTC
018B Motorsleepmomentregeling
0191 Dynamic ESA
0193 Keyless Ride
0202 Dagrijlicht
0219 Deluxe Headlight
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0230 Comfort-pakket
0233 Touring-pakket
0235 Dynamiek-pakket
0236 Actief-pakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0452 Style Exclusive
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0538 Snelheidsregeling
0589 Handbescherming
05AC ABS Pro
0636 Middenbok
0681 Kofferhouder links/rechts
06AB Connectiviteit
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion