Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Transmissie: Handgeschakeld
Motor is nieuwstaat met abs, asc, Keyless Ride, handvatverwarming, tft scherm, boekjes en 35 kW op kenteken.
Referenrienummer: 8795
Welkom bij Doornekamp Motorsport in Hoevelaken !
Met ruim 400 motorfietsen in onze collectie vindt u precies de motor die bij u past. Daarnaast beschikken wij over een moderne werkplaats met vakkundige monteurs, uitgebreide collectie verhuurmotoren, accessoires, Quick fit service en uitgebreide financieringsmoelijkheden. Onze volledige collectie motorfietsen kunt u terugvinden op onze website, www.doornekampmotorsport.nl
Wij leveren de motorfiets af met:
- 12 maanden garantie
- Servicebeurt en aflevercontrole
(Slijtage delen worden gecontroleerd en indien nodig vervangen!)
- 2 Sleutels
- Garantie en service boekje
- Tenaamstelling / vrijwaring
- Gratis 10 dagen allrisk verzekering
- Gratis Check einde garantie
- Vandaag kopen is vandaag rijden
Wij rekenen daarvoor 249,- euro afleverkosten.
Als u interesse heeft om een motor te bekijken kan u het beste bellen voordat u wegrijd om teleurstelling te voorkomen. Wij houden namelijk geen motoren vast. Proefrijden is altijd mogelijk, zonder afspraak , met droog weer, vandaag kopen is vandaag rijden.
Heeft u interesse in een motor en wilt u een financiering afsluiten, regel dat vooraf om teleurstellingen te voorkomen, u kan ons vooraf altijd even contacten om te overlegen, Werken met meerdere partijen samen.
U kunt ons bereiken via:
- Telefoon : 0332534425
- Whatsapp: 0619000666
- Email: info@doornekampmotorsport.nl
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 2-cilinder lijnmotor, vier kleppen per cilinder, twee bovenliggende nokkenassen, droge-sumpsmering |
Boring x slag | 84 mm x 84 mm |
Cilinder inhoud | 853 cc |
Comp. verhouding | 12.7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 77 pk / 57 kW bij 7.500 tpm |
Max. koppel | 83 Nm bij 6.000 tpm |
Koppeling | Meervoudige natte plaatkoppeling (anti-hop), mechanisch bediend |
Versnellingsbak | Constante mesh 6-snelheden versnellingsbak geïntegreerd in motorblok |
Verhouding | |
Overbrenging | Eindeloze O-ringketting met schokdemping in achterwielnaaf |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 liter |
Topsnelheid | 190 km/u |
ABS | ja |
Frame | Brug-type frame, stalen schaalconstructie |
Vering voor | Telescoopvork, diameter 41 mm |
Vering achter | Gegoten aluminium dubbelzijdige swingarm, centraal geplaatst veerbeen, veervoorspanning hydraulisch afstelbaar, uitgaande demping traploos instelbaar |
Remmen voor | Dubbele remschijf, zwevende remschijven, Ø 305 mm, zwevende remklauwen met dubbele zuigers |
Remmen achter | Vaste enkele remschijf, Ø 265 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 110/80 R19 |
Achterband | 150/70 R17 |
Wielbasis | 1.559 mm |
Lengte | 2.255 mm |
Breedte | 922 mm |
Hoogte | 1.225 mm |
Zithoogte | 815 mm |
Drooggewicht | 224 Rijklaar kg |
Leverbare kleuren | Lightwhite Uni, Austin Yellow Metallic, Exclusive Stereo Metallic Matt |
Beschrijving | Het houdt je motor draaiende, elke dag. Jouw hart slaat het ritme van de BMW F 750 GS. Het is je toegangskaart voor avontuur. Want met deze uitgebalanceerde Enduro all-rounder ben je de baas over alle paden, ongeacht het wegoppervlak en breid je je horizon uit - omdat je meer wil. De F 750 GS geeft je meer kracht, meer comfort, meer spirit van GS. Voel het sterke karakter van de motor en geniet van de eenvoudige handling met de F 750 GS. Terwijl je de wereld ontdekt, heb je de motor door Automatic Stability Control (ASC) en ABS veilig onder controle. En met de fabrieksoptie Connectivity, laat het 6.5 inch TFT-display jou onder andere zien welke afslag je moet nemen of wie je belt. Duidelijk en beknopt – zonder je af te leiden van de weg. Jouw nieuwe ervaring is – ook dankzij de handige zithoogte – eenvoudiger te bereiken dan ooit. |
Doornekamp Motorsport is een bedrijf waarin de familie Doornekamp al twintig jaar met grote passie voor en met kennis van motoren werkzaam is. In onze motorzaak, gevestigd in Hoevelaken, bieden wij:
Ruim 300 perfect geselecteerde occasions op voorraad
Professionele werkplaats met gedreven en vakbekwame monteurs
Schadeafhandelingen (eventueel met leenmotor.
6 dagen per week open
Lid Bovag motorbedrijven
Ruime keus in kleding, helmen, sloten en accessoires in onze winkel
Ruime sortering 35 kw motoren
Zeer gunstige financieringsmogelijkheden
Eerlijke en vriendelijke service
Alle grote merken aanwezig van toer tot sport, en van naked tot allroad
Motorverhuur en winterstalling
Vandaag kopen is vandaag rijden (op afspraak).
 | Hoevelaken, Gelderland |
 | 033-2534425 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken