Nieuwsbrief:

BENELLI  TORNADO - 2025

Garantie: Nee
Nieuw
Div
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
benelli - tornado
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met trots presenteert Benelli de gloednieuwe Tornado 550: een sportmotor die design, prestaties en dagelijks gebruik naadloos weet te combineren. Effectief op het circuit, comfortabel op de weg!

Verkrijgbaar in de kleuren: Midnight Black en Gres White
Incl. complete aflevering en 3 jaar fabrieksgarantie.
Opties en Accessoires:
-twee rijmodi (Normal en Sport)
-uitschakelbare tractiecontrole
-5” TFT-kleurendisplay biedt smartphone-connectiviteit via Wi-Fi en Bluetooth
-ondersteuning voor navigatie via de Carbit App
-USB-A en USB-C aansluitingen
-TPMS-systeem: bandenspanning én -temperatuur in realtime
-35 kW-versie beschikbaar
-achterlichten zijn stijlvol geïntegreerd in de richtingaanwijzers
-volledig instelbare Ø41 mm Marzocchi upside-down voorvork
-monoshock – instelbaar in veervoorspanning en uitgaande demping
-Brembo remklauwen, voorzijde Ø320 mm zwevende schijven en radiale klauwen.
Achter Ø260 mm schijf en dubbele zuigerklauw
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leusinks Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion