Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO 457 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Wit
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
aprilia - tuono-457
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Aprilia Tuono 457 ontdoet zich van zijn kuip en onthult de essentie van dynamiek op wielen: agressieve en minimalistische look en de beste vermogen-gewichtsverhouding in zijn klasse. Wendbaar, krachtig en technologisch zoals elke Aprilia Tuono, dankzij de tweecilindermotor, het aluminium frame en het geavanceerde elektronischesysteem met Ride by Wire, Traction Control en drie rijmodi.

Het ontwerp van de Aprilia Tuono 457 valt op door zijn compacte en essentiële lijnen die de sportieve ziel van een echte naked vangen. De driedubbele full-LED koplamp herinnert aan de iconische Aprilia-stijl, terwijl de kleine spoiler een eerbetoon is aan de legendarische Tuono 1000 R. Elk detail is het resultaat van een functioneel ontwerp dat in het teken staat van sportiviteit: de uitstekende ergonomie van de tank wordt geëvenaard door het brede stuur en het lage, taps toelopende zadel, voor een comfortabele maar altijd dynamische rijervaring.

 De Aprilia Tuono 457 wordt aangedreven door een moderne 457 cc tweecilindermotor, een waar juweeltje van Aprilia-technologie dat bewust onbedekt is gelaten. De ultramoderne vloeistofgekoelde motor levert een maximumvermogen van 35 kW (47,6 pk) bij 9.400 tpm: het maximaal haalbare voor een motorfiets die met een A2-rijbewijs mag worden bereden. Recordbrekende prestaties voor een tweecilindermotor met deze cilinderinhoud, intuïtief gemaakt door de eersteklas elektronica, compleet met Ride by Wire-systeem met drie rijmodi (ECO, SPORT en RAIN) die de vermogensafgifte, het koppel en de tractiecontrole optimaliseren, die ook tijdens het rijden op drie niveaus kunnen worden ingesteld.

De Aprilia Tuono 457 is de enige in zijn segment met een aluminium frame,een keuze die garant staat voor dynamische uitmuntendheid. Het frame, dat is ontworpen met behulp van geavanceerde CAE-technologie (Computer Aided Engineering) en uitgebreid op de weg is getest, helpt de motor om een drooggewicht van slechts 159 kg te bereiken, waarmee een record vermogen-gewichtsverhouding is bereikt. De vering is van topklasse: de veervoorspanning is instelbaar op zowel de voorvork met 41 mm veerpoten als de achterschokdemper, die werkt op de asymmetrische stalen achterbrug. Het perfecte recept voor een rigoureuze maar extreem responsieve rijervaring.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion