Nieuwsbrief:

Stein Motoren

Is het tijd voor een andere motor, wilt u uw motor een onderhoudsbeurt geven of een reparatie laten uitvoeren? Wij zijn van alle markten thuis! Kijk gerust op de site wat ons actuele aanbod van motoren is, en wat wij voor motoren binnenkrijgen. Staat uw droommotor er niet bij? Neem dan evengoed contact met ons op. Wij zoeken dan de motor van uw dromen voor een mooie prijs! Wanneer u interesse heeft in één van de motoren, maakt u dan een afspraak om een proefrit te maken of gewoon even te kijken. Tot ziens bij Stein Motoren!
Alle motoren van Stein Motoren
14 motoren gevonden
TRIUMPH STREET TRIPLE RS
TRIUMPH STREET TRIPLE RS
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2019, 39000 Km
DUCATI M 696
DUCATI M 696
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2009, 19500 Km
HONDA CB 600 F HORNET ABS
HONDA CB 600 F HORNET ABS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2011, 11500 Km
APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY 2
APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY 2
€ 15.750,- p/mnd klik hier
2021, 22500 Km
HONDA CBR 500 R ABS
HONDA CBR 500 R ABS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2015, 26200 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE R
TRIUMPH STREET TRIPLE R
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2010, 20500 Km
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
€ 12.750,- p/mnd klik hier
2020, 33000 Km
HONDA CBR 1100  XX SUPER BLACKBIRD
HONDA CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2006, 70250 Km
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2021, 32000 Km
MV AGUSTA F3 675
MV AGUSTA F3 675
€ 9.000,- p/mnd klik hier
2016, 15900 Km
YAMAHA R7
YAMAHA R7
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2022, 23250 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2023, 8500 Km
TRIUMPH TIGER EXPLORER
TRIUMPH TIGER EXPLORER
€ 6.500,- p/mnd klik hier
2012, 109000 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.000,- p/mnd klik hier
2018, 28500 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion