Nieuwsbrief:

South-East Motorcycles

Welkom bij South-Eastmotorcycles. South-eastmotorcycles straalt Harley-Davidson uit!! De winkel, de inrichting, de professionele werkplaats en een enthousiast team. Bij ons kun je terecht voor het echte Harley-Davidson gevoel. Jouw Harley-Davidson is onze passie!! Bij ons vindt je gebruikte Harley-Davidson motoren, nieuw, customizing, alle parts, reparatie en vakkundig spuitwerk. Veel plezier op onze site en tot snel in onze shop.
Alle motoren van South-East Motorcycles
38 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2005, 61500 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2000, 31600 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2006, 37800 Km
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT 114 FXBRS
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT 114 FXBRS
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2018, 7200 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2008, 20200 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2001, 27000 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL DELUXE FLSTN
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL DELUXE FLSTN
€ 16.800,- p/mnd klik hier
2009, 5900 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 114 FLHCS
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 114 FLHCS
€ 18.250,- p/mnd klik hier
2019, 12600 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 18.900,- p/mnd klik hier
2009, 31500 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2016, 4600 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM 107
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM 107
€ 21.600,- p/mnd klik hier
2018, 4300 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2003, 38300 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 114 FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 114 FLSTC
€ 35.950,- p/mnd klik hier
2020, 24000 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
€ 9.900,- p/mnd klik hier
2012, 28700 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 107 FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 107 FLSTC
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2019, 38800 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 32.950,- p/mnd klik hier
2009, 26450 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER ROADSTER XL 1200 CX
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER ROADSTER XL 1200 CX
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2017, 1700 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER FORTY-EIGHT XL 1200 X
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER FORTY-EIGHT XL 1200 X
€ 11.900,- p/mnd klik hier
2013, 16900 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2015, 42000 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
€ 20.900,- p/mnd klik hier
2016, 32250 Km
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion