Nieuwsbrief:

Select Motors Apeldoorn

Alle motoren van Select Motors Apeldoorn
45 motoren gevonden
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2016, 14468 Km
SUZUKI GSX-R 1000
SUZUKI GSX-R 1000
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2005, 34426 Km
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
SUZUKI SFV 650 GLADIUS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2010, 19669 Km
HONDA CMX 500 REBEL
HONDA CMX 500 REBEL
€ 6.390,- p/mnd klik hier
2021, 8057 Km
YAMAHA XSR 125
YAMAHA XSR 125
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2021, 13985 Km
PIAGGIO MP3 500 LT SPORT
PIAGGIO MP3 500 LT SPORT
€ 5.890,- € 6.190,- p/mnd klik hier
2016, 22427 Km
YAMAHA FZ 1 S FAZER
YAMAHA FZ 1 S FAZER
€ 4.890,- p/mnd klik hier
2007, 56231 Km
YAMAHA FZ 1 S FAZER
YAMAHA FZ 1 S FAZER
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2006, 47251 Km
DUCATI MONSTER 821
DUCATI MONSTER 821
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2015, 32448 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2018, 7350 Km
KAWASAKI Z 750
KAWASAKI Z 750
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2007, 34119 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2020, 17363 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2014, 20073 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2020, 2499 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2018, 31213 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2019, 41391 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2017, 79821 Km
DUCATI 796 MONSTER
DUCATI 796 MONSTER
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2010, 38048 Km
DUCATI PANIGALE V4 S CORSE
DUCATI PANIGALE V4 S CORSE
€ 24.990,- p/mnd klik hier
2019, 14109 Km
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
€ 3.790,- p/mnd klik hier
1999, 9842 Km
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion