Nieuwsbrief:

Robs Accessoires


www.robsacc.nl
0224-591230
Dealer van: 

CAGIVA, HUSQVARNA


Alle motoren van Robs Accessoires
26 motoren gevonden
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2023, 95 Km
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
€ 2.499,- p/mnd klik hier
1999, 25500 Km
SUZUKI GZ 250 MARAUDER
SUZUKI GZ 250 MARAUDER
€ 1.399,- p/mnd klik hier
2004, 4000 Km
HONDA VFR 750 F
HONDA VFR 750 F
€ 1.350,- p/mnd klik hier
1988, 46000 Km
SUZUKI ADDRESS 110
SUZUKI ADDRESS 110
€ 1.599,- p/mnd klik hier
2017, 10520 Km
KTM 125 LC2
KTM 125 LC2
€ 2.995,- p/mnd klik hier
2018, 0 Km
SUZUKI SV 650
SUZUKI SV 650
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2023, 2500 Km
KAWASAKI KLX 140 R
KAWASAKI KLX 140 R
€ 3.899,- p/mnd klik hier
2024, 1 Km
YAMAHA SZR 660
YAMAHA SZR 660
€ 1.599,- p/mnd klik hier
1999, 56730 Km
HONDA VF 1000 F
HONDA VF 1000 F
€ 1.650,- p/mnd klik hier
1990, 87600 Km
KAWASAKI ZX 9R NINJA
KAWASAKI ZX 9R NINJA
€ 4.999,- p/mnd klik hier
1994, 4800 Km
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 3.450,- p/mnd klik hier
1978, 21400 Km
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
t.e.a.b. p/mnd klik hier
1988, 50000 Km
POLARIS HAWKEYE 2X4
POLARIS HAWKEYE 2X4
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2006, 900 Km
HONDA CB 600 F HORNET
HONDA CB 600 F HORNET
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2004, 52360 Km
HONDA XL 650 V TRANSALP
HONDA XL 650 V TRANSALP
€ 3.299,- p/mnd klik hier
2005, 88500 Km
YAMAHA XV 750 VIRAGO
YAMAHA XV 750 VIRAGO
€ 2.350,- p/mnd klik hier
1993, 14800 Km
KAWASAKI D-TRACKER 125
KAWASAKI D-TRACKER 125
€ 2.399,- p/mnd klik hier
2013, 7000 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2016, 31720 Km
YAMAHA XS 750 SE
YAMAHA XS 750 SE
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1977, 48100 Km
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion